شماره حساب بانک ملی: 0109742448009

[اسلاید دوم]

کانال عمومی / [دسته بندی دوم]

157 مشاهده
0 تعداد لایک ها
0 0
در یک یا دو پارگراف درمورد اسلاید موردنظر توضیح دهید.

به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

به اشتراک گذاری لینک

از لینک دائمی برای به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی استفاده کنید

تعبیه در وب سایت شما

انتخاب صفحه برای شروع

1.

40. متفاوت بودن آسان تر از بهتر بودن است .

11. فرهنگ سازمان یار

28. اجرای سریع

52. ارزش استقلال و آزادی عمل در سازمان

6. اکنون یک مشاهده

10. اما ما فرق داریم .....

33. توسعه نو آوری و تربیت و حفظ افراد جدید

2. چرا فرهنگ مهم است؟

13. برای طولانی مدت طراحی شده است .

20. ورشکسته شدن ، به رسیدن به اهداف بلند مدت کمکی نم ی کند .

44. مینیمالیست باشید و با پیچی دگی مبارزه کنید .

42. انسان ترجیح می دهد بارها شکست بخورد تا اینکه چیزهای جدید را امتحان نکند اما ...

45. اگر همه چیز را ساده کنیم، انجام هرکاری ممکن است . Sap’s, کمپین ”Run Simple’

58. با تشکر ترجمه : پریسا فرقان دوست

7. مردم به طور محسوسی روش کار و زندگی خود را تغیی ر داده اند .

35. شما به میانگین، پنج نفری که با آن ها وقت می گذرانید تبدیل می شو ید . درو هاستون

37. این به این مفهوم است که افراد در مهارت های خاصی منحصر به فرد هستن د و در سایر زمینه ها تعریف چندانی ندارند .

22. بهینه سازی ( مطلوب سازی ) تجرب ه

16. برای مواجه شدن با این مشکل، باید کوه ها را از سر جایشان بکنیم . به روی هدف بلند مدتمان تمرکز کنیم . و هیچ زمانی برای آزمون و خطای راه های بی برگشت نداریم .

39. نوآوری ، قانون های عادی سازمان را بشکنی د و راهی نو بسازید .

53. معمولا : در سازمان ها سعی می شود با استفاده از روش ها و سیاست های مختلف از خطا جلوگیری شود . اما در سازمان یار .....

14. ماموریت ما تغییر روش مدیریتی سازمان هاست . روش ما ساده و یکپارچه است . ما به رشد سازمان ها کمک می کنیم .

15. صحبت درباره آن آسان است اما انجام آن کاری است سخت .... ( انجام آن زحمتی مضاعف می طلبد ) و کسی به این مرحله نرسیده ا ست . دامنه تجارت

55. معمولا : اثرگذاری در سازمان بر اساس سلسه مراتب، نظارت و کنترل می باشد . اما در سازمان یار :

48. چرا همیشه پیچیدگی در سازمان رشد می کن د ؟ چون تمامی افراد سازمان دائما در حال اضافه کردن پیچیدگی هست ند و کسی به فکر کاهش آن نیست . اضافه کردن پیچیدگی در سازمان آسان و متقابلا حفظ مینیمال یستی و سادگی در سازمان دشوار است .

51. به روز رسانی توقف ( حذف قوانین به درد نخور ) تهیه گزارش های بی مصرف کنسل کردن جلسات بی نتیجه و کلیشه ای توقف روند های اجرایی پیچیده در سازمان حذف ویژگی ها و مشخصه های بدون استفاده از سازمان کوتاه کردن قراردادها

47. چرا پیچیدگی به انسان نفوذ می کند چون معمولا آسان ترین و گمراه کننده ترین جواب به مسائل و مشکلات، کوتاه مدت است . مبارزه برای سادگی و مینیمالیستی، دل و جرات و تعهد می طلب د .

3. فرهنگ برای افراد سازمان مهم است : چون ۰۴ درصد زمان خود را سر کار می گذرانند . بهتر است به شکل هدفمند در محیطی لذت بخش که دائما در حال یادگیری هس تیم، چیزی خارق العاده خلق کنیم .

17. برای مواجه شدن با این مشکل، باید کوه ها را از سر جایشان بکنیم . به روی هدف بلند مدتمان تمرکز کنیم . و هیچ زمانی برای آزمون و خطای راه های بی برگشت نداریم . چرا که گاها ما ترجیح می دهیم شکست بخوریم . از راهکار های سریع و در دسترس استفاده کنیم و شکست ب خوریم تا در بهبود اهداف و روش های بلند مدت خود تمرکز کنیم .

23. برای تحول در اداره یک سازمان، فقط داشتن یک محصول خوب کافی نیست .

54. سیاست های خرید سیاست های سفر و هزینه سیاست های رویدادی شرکت ساعت های کار سیاست های تعطیلی سیاست های برندسازی سیاست های ما ( سازمان یار ) در همه ی این موارد : استفاده از قضات درست و به جاست .

26. برای گرفتن هر تصمیمی، باید لحظه ای بایستیم و از خود بپرسیم : آیا به رضایت و مشعوف شدن مشتری کمک می کند ؟

4. برای سازمان مهم است . فرهنگ، محیط کاری را تعریف می کند . یک فرهنگ سازمانی ایده آل، به فعالیت های خلاقانه اجازه می دهد بهتر و سریع تر اجرا شوند ( پذیرای خلاقیت است ) .

57. الهام گرفته ا ز : • hubspot (culture code) • Net ix(Reed Hashtags ) • 37 Signals( Rewoek , Getting Real) • Richard Branson

49. پیچیدگی و تراژدی های معمول در سازمان مثلا : من نیاز دارم که این ماه به اهدافم برسم . بنابراین این اولو یت را به قرارداد استانداردمان اضافه می کنیم . نتیجه : شاید شما الان به اهدافتان برسید، اما همه ی ما ( کل سا زمان ) هزینه پیچیدگی را تا آخر پرداخت می کنیم !!

19. منتظر باشیم؟ آیا این مطلب به این مفهوم است که باید تمام فعالیت های کوت اه مدت را متوقف کنیم؟ نه چون .....

43. انسان با تحولات پی در پی رشد می کند و تکامل می یابد انقلاب ها و تحولات پی در پی بهبود مستمر • تغییر و تکامل • بلندترین قدم های رو به جلو • تحول و نهایتا تثبیت • مشارکت تمامی افراد سازمان • بالغ و پایدار • هدف گیری کمال • بهبود مستمر • مدیریت تعریف می کند، کارمند انجام می دهد .

50. متناوبا به روز رسانی شوند . همچون یک نرم افزار، سازمان ها باید : منظور از به روز رسانی ، بهبود ساختار داخ لی سازمان بدون تغییر رفتار خارجی و ظاهری آن است .

27. کاربران راضی، کوچکترین جزئیات را به طور تمام عیار و بی عیب و نقص دریافت م ی کنند : پاسخ خود را به موقع از طریق چت آنلاین دریافت می کنند . تولید تجربه پذیرش سازمانی (product onboarding experiences) قراردادهای مشخص و کوتاه قیمت گذاری مشخص لازم نیست چرندیات فروشندگان را بشنوید . سرویس عالی دیدن و استفاده از محصول، مشتری را مشعوف می سازد . ایمیل های ارسالی مفید

46. همچنان که انسان رشد می کند، نیرویی تاریک و قوی ، وی را به سمت پیچیدگی ، استقلال درونی کمتر و سرگشتگی دچار می کند .

8. الان قبلا هدف شغل تمرکز رهبری الهام بخش مدیریت در سطع وسیع احتیاج هر زمان ۹ - ۵ ساعت تکامل یافتن ( کمال گرایی ) مدیریت کردن رویکرد همه چیز کل شغل نمود رفتاری

32. کیفیت سرعت تکامل کیفیت سرعت تکامل چگونه تصمیم می گیریم؟ بیشتر سازمان ها : سعی می کنند همه ی کارها را انجام دهند : سرعت، کیفیت، تکا مل سازمان یار : کار کمتر با سرعت بیشتر و کیفیت ب الا انجام شود .

18. کوتاه مدت • درآمد از خدمات • توسعه ویژگی های مشتری • نوشتن خبر، انتشار و به روز رسانی • مشتریان جدید • تبلیغ در موتورهای جستجو • آموزش یک مشتری بلند مدت • درآمدهای تکراری • یافتن یک شریک جدید • ایجاد و توسعه یک محصول جدید • نوشتن یک سند • اتوماتیک سازی بازاریابی • سئو • نوشتن متدولوژی ( روش شناسی )

36. انسان های بزرگ ، انسان های کاملی نیستند . ما افراد را به خاطر مزیت هایی که می توانند به سازمان بیاورند، استخدام م ی کنیم نه به خاطر این که آن ها کامل هستند .

29. تکامل سریع ما نتیجه تصمیماتی است که گرفته ایم . این پیشرفت و تکامل تماما ریشه در بهینه سازی مسیر و روش انتخاب شده و کاهش تلفات و هزینه های تمام شده است . و این فقط به خاطر داشتن کارکنان کارآمد نیست .

5. هیچ فرمول جادویی برای فرهنگ های بزرگ سازمانی نیست . تنها کلید موفقیت در راستای این هدف، این است که با کارمندان خود همان گونه رفتار کنید که می خوا هید با شما رفتار شود . ریچارد برانسون

12. فرهنگ سازمان یار برای طولانی مدت طراحی شده است . برای تجربه خوش مشتری بهینه شده است . سریع اجرا می شود . آموزش ، توسعه و حفظ افراد بزرگ را دنبال می کند . نوآور است و مرز قوانین را در هم می شکند . همه چیز را ساده و مینیمالیستی نگه می دارد . به آزادی و استقلال شخصی ارزش می دهد .

38. نوبت خود را با جان و دل بازی کن و سخت کار کن . کار کردن در سازمان یار سخت است . به دلیل این که انتظارات بالاست، ش ما وظایف سنگینی دارید و موارد بسیاری برای یادگیری و ... اما همه مراحل در عین سختی، جذاب است .

9. هرچه سازمان بزرگتر باشد، افرا د بیشتر در زمان منجمد می شون د . از مرحله ای به بعد افراد سازمان، چنان رفتار می کنند که گویی افرادی شگ فت انگیز اند که از داشتن شغل خوشح ال هستند .

30. اینکه ایده ای خوب است یا بد، به ندرت به عنوان سوال مطرح می شود . اگر راه ارزان و سریع تر دیگری نباشد هر ایده ای که ما را به هدف می رساند، ارزش امتحان کردن دارد . تمرکز، همیشه مهم تر از انجام یک کار دیگر است .

21. تکلیف چیست ؟ آیا این مطلب به این مفهوم است که باید تمام فعالیت های ک وتاه مدت را متوقف کنیم؟ در این صورت دستی کار کنید . قبل از اختصاص دادن زمان و اتوماتیک سازی روش، آن را تست و اصلاح کنید .

24. سازمان یار روی یک تجربه مطلوب خرید، تمرکز می کند . تمامی موانع پیش رو برای رسیدن به تجربه خوش خرید و مقبول بودن ، نزد مشتری باید از بین برود . دیگر دوره مشاوره های طولانی برای اداره موثر سازمان گذشته است .

25. ما باید یک بازار خدمات ( یک پروژه پیاده سازی گران ) را به یک راه کار متفا وت تبدیل کنیم . در هر قدم ما روی تجربه مشتری حساس هستیم . آشنایی ب ا وب سایت ایجاد ارتباط شروع و دنبال کردن قرارداد فروش خدمات پیاده سازی پشتیبا نی

56. ما به افراد سازمان استقلال و آزادی عمل می دهیم تا فوق العاده باش ند . به افراد سازمان مسئولیت های واقعی می دهیم در حالی که به خود و کارمندانمان اعتماد داریم و اگر افراد در اجرای آن شکست خوردند آن ها را سرزنش نمی کنیم بلکه به آن ها کمک می کنیم .

31. ؟ مثال : ایجاد یک وب سایت جدید • کیفیت : طراحی و رنگ های زیبا و مناسب، ریدایرکت های مناسب و درست و ... • سرعت : وب سایت به جای دو ماه در دو هفته منتشر شود . • تکامل : ویژگی های تجارت الکترونیک چند زب انه، صفحه درخواست همکاری، مشارکت و ادغام و ... کیفیت سرعت تکامل

41. شکست خوردن قابل قبول است اما رشد نکردن به هیج وجه ... شخصی که اشتباه کرده است از سازمان اخراج نمی شود، اما کسی ک ه رشد نمی کند و یا موجب رشد سازمان نمی شود، چرا . هرگز از اشتباه کردن نترسید . عمل کنید، اشتباه کنید و خطای خ ود را به گردن بگیرید، یاد بگیرید و دوباره تلاش کنید .

34. محیط های کاری موفق و برجسته شامل همکاران ارزشمند هستند . افراد باهوش می خواهند با افراد باهوش کار کنند . در این روش از کار ، بازدهی افراد موفق، 30 درصد بیشتر از میانگین سازمان است . در سازمان های نوآور و خلاق، این میانگین ده برابر بیش تر است . ما در نوآوری افراد، توسعه این فرهنگ و حفظ آن سرمایه گذاری می کن یم .

مشاهده

  • 157 مجموع مشاهدات
  • 121 مشاهدات وب سایت
  • 36 مشاهدات از سایر سایت ها

عملیات

  • 0 به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
  • 0 لایک ها
  • 0 دیس لایک ها
  • 0 نظرات

تعداد اشتراک

  • 0 Facebook
  • 0 Twitter
  • 0 LinkedIn
  • 0 Google+